Najnowsze wpisy
Listopad 2019
P W Ś C P S N
« Lut    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Zapraszamy

Fitness i dieta, czy jak osiągnąć pożądaną sylwetkę

Chodzimy na zajęcia z fitness trzy razy w tygodniu, pot nas oblewa, słaniamy się na nogach ze zmęczenia, a waga stoi w miejscu. Nie widzimy żadnej poprawy w naszej sylwetce, dopada nas zniechęcenie i brak motywacji do dalszych ćwiczeń. A ponadto koleżanki się dziwią, że dajemy z siebie wszystko a efektów brak. Dlaczego tak się dzieje? Przy dużym wysiłku, nasze mięśnie powinny być dobrze odżywiane, zatem podajmy im takie składniki, które zostaną dobrze wykorzystane, a nie odkładane. Na śniadanie ? duża ilość białka, aby zapewnić energię na cały dzień. Przy okazji jajecznicy, zrezygnujmy z żółtek, no, może jedno na okrasę. Do tego płatki owsiane, orzechy ? energia murowana. Na obiad ? chude mięso, najlepiej duszone lub gotowane i miska warzyw ? surowe najlepsze. Kolacja lekka, najlepiej oparta na warzywach. Jedzenie powinno być urozmaicone, takaby nasz organizm otrzymywał wszystkie niezbędne do funkcjonowania składniki. Regularne godziny posiłków, dużo wartościowych, nieprzetworzonych soków owocowych, wody mineralnej ? po kilku tygodniach zauważymy oczekiwane efekty w naszej sylwetce. Najlepiej przygotowywać posiłki samemu, bo mamy wtedy pewność iż nie zawierają niepotrzebnych dodatków, np. podnoszących walory smakowe. Dołączmy do tego długie spacery, jogging, dobry sen, zero używek. Koleżanki będą się przyglądały z zazdrością. Dieta, sport, rekreacja = sukces.

Advertisement
Archiwa