Najnowsze wpisy
Listopad 2019
P W Ś C P S N
« Lut    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Zapraszamy

Piłkę kopać chcesz, na trawę spiesz

Żyjemy w czasach wszechobecnej reklamy. Telewizja, gazety, radio i internet są wręcz przeładowane treściami reklamowymi. Nie jest jeszcze tak, jak w niektórych filmach science-fiction, gdzie w centrach handlowych reklama adresowana jest imiennie do poszczególnych klientów, ale zapewne to także jedynie kwestia czasu. Jak najlepiej trafić do gustu mężczyzn? Jak przekonać ich, że dane piwo jest najlepsze, a pewna woda toaletowa wyjątkowo podkreśli męskość i doda atrakcyjności? Należy umieścić owe produkty w oprawie sportowej. Większość reklam piwa ma w tle stadiony piłkarskie, spragnieni piłkarze po wygranym meczu sięgają po butelkę chłodnego, bursztynowego napoju. Producenci reklam starają się przemówić do sportowej pasji większości mężczyzn i wielu z nich z pewnością się to udaje. Bo który z panów nie skusiłby się na wodę toaletową, którą reklamuje znany tenisista, zwycięsko schodzący z kortu czy na perfumy zaprojektowane przez znanego piłkarza. Niestety nawet najlepsze reklamy sportowe skutecznie promują jedynie konkretny produkt, nieczęsto udaje się im przekonać odbiorców, że piwo faktycznie lepiej będzie smakowało po wyczerpującym meczu piłki nożnej. Panowie zdecydowanie wolą się nim delektować podczas sportu, a jakże, jednak tego, widzianego na ekranie czterdziestocalowego telewizora LCD.

Advertisement
Archiwa